
Найцікавіше з 03.02 до 07.02: дайджест новин
У сучасному освітньому просторі України відбуваються важливі події, спрямовані на покращення якості навчання та підтримку учнів у складних умовах. Розглянемо три ключові новини, які заслуговують на увагу.
Випускникам необхідно оформити ID-картки для участі в НМТ–2025

Міністерство освіти і науки України наголошує, що для участі в Національному мультипредметному тесті (НМТ) 2025 року випускникам необхідно мати ID-картки. Це стосується як учнів, які досягли 14-річного віку, так і тих, хто ще не отримав цей документ. Наявність ID-картки є обов’язковою умовою для реєстрації та участі в тестуванні. МОН закликає випускників завчасно подбати про оформлення документів, щоб уникнути можливих проблем під час реєстрації на НМТ.
Вебінар про протидію булінгу та підтримку підлітків під час війни

Міністерство освіти і науки України спільно з психологинею проведе вебінар, присвячений протидії булінгу та підтримці підлітків у воєнний час. Під час заходу обговорюватимуться методи виявлення та запобігання булінгу, а також надаватимуться рекомендації щодо психологічної підтримки підлітків, які переживають стресові ситуації, пов’язані з війною. Вебінар буде корисним для педагогів, батьків та всіх, хто працює з молоддю.
В Україні створять Центр досконалості освітніх технологій

Міністерство освіти і науки працює над запуском Центру досконалості освітніх технологій (EdTech Center of Excellence). Його завданням стане аналіз цифровізації української освіти та розробка ефективних рішень для її вдосконалення. Крім того, центр сприятиме оновленню стратегії цифрової трансформації освіти з урахуванням сучасних технологічних трендів, зокрема штучного інтелекту та інклюзивності. Одним із важливих напрямів діяльності стане міжнародне співробітництво та підтримка ініціативи Коаліції девайсів, що допомагає забезпечувати учнів технічними засобами для навчання.
Ці ініціативи свідчать про прагнення української освітньої системи адаптуватися до сучасних викликів та забезпечити якісну підтримку учнів у різних аспектах їхнього навчання та розвитку.