
Щоденник спостережень для вчителів історії
Історія — це не просто дати й події, а живий діалог між минулим і сучасністю. Щоб дати змогу вашим учням усвідомити власний прогрес, важливо не лише оцінювати їхні знання, а й бачити, як вони розвивають уміння аналізувати, порівнювати й робити висновки.
Саме для цього створили «Щоденник спостережень для вчителів історії». Це сучасний інструмент, завдяки якому можна системно фіксувати досягнення школярів і підтримувати їх під час навчання. У матеріалі ви знайдете:
- критерії оцінювання результатів за чотирма рівнями: початковий, середній, достатній, високий;
- три групи результатів навчання;
- критерії для оцінювання практичних і групових робіт, а також роботи з історичними картами;
- таблиці спостережень для заповнення результатів за семестри;
- планувальник і нотатки.
Розробка дасть можливість зробити оцінювання прозорим і зрозумілим, а також підтримає вчителя у формуванні в дітей історичного мислення.
Мандруйте зі школярами на уроках історії. Рекомендуємо матеріал, де учні змагатимуться у командах та виконуватимуть цікаві завдання.
Хочете більше цікавих ідей для уроків історії? Тоді вам до нашої вайбер–спільноти! Свіжі матеріали, поради методистів та підтримка колег — завжди під рукою.
Залишити коментар