
Пам’ятка для іноземних мов «Оцінювання за групами результатів»
Оцінювання на уроках іноземної мови — це не лише виставлення балів, а й корисний спосіб показати учням, що саме вони вже вміють і над чим варто працювати далі.
Наша настільна пам’ятка систематизує три ключові групи результатів:
- сприйняття іншомовного мовлення та текстів;
- взаємодія усна й письмова;
- надання інформації та висловлювання думки.
Для кожної групи наведені орієнтовні види робіт (аудіювання подкастів, інтерв’ю, онлайн-зустрічі, письмові коментарі, щоденникові записи тощо) та перелік об’єктів оцінювання (розуміння основної ідеї, дотримання мовленнєвого етикету, аргументація, логічність, доречність викладу). Така пам’ятка стане зручним щоденним орієнтиром, що робить оцінювання структурованим, прозорим і сучасним.
Шукаєте креативні ідеї до першого уроку з англійської мови? Пропонуємо переглянути добірку яскравих і цікавих завдань, що дадуть змогу налаштуватися вашим учням на активну роботу впродовж року.
Приєднуйтесь до вайбер-спільноти вчителів англійської мови! Вас очікують методичні лайфхаки, креативні інструменти для уроків і можливість брати участь у цікавих подіях.
Залишити коментар