
Памʼятка для оцінювання за групами результатами
Уявіть, що оцінювання школярів — це не просто виставлення балів, а мандрівка у світ їхніх знань, умінь і відкриттів. Це як компас, що допоможе Вам побачити, куди прямує кожен учень, і як підказати правильний напрям для подальшого розвитку.
Ця розробка — це пам’ятка для оцінювання результатів навчальної діяльності з історії. Вона структурована за трьома групами результатів:
Орієнтація в історичному часі та просторі — оцінюється здатність дітей визначати хронологічну послідовність подій, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, працювати з картами, створювати інфографіки, таймлайни та хронологічні таблиці.
Робота з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту — передбачає вміння аналізувати історичні джерела, складати порівняльні таблиці, розробляти схеми, презентації, історичні довідки, а також візуалізувати матеріал.
Виявлення здатності до співпраці, толерантності, громадянської позиції — оцінюється участь школярів у командних проєктах, дискусіях, дебатах, волонтерських ініціативах, їхня здатність працювати в команді, аргументувати власну позицію, демонструвати емпатію та громадянську відповідальність.
Документ містить орієнтовні види робіт для кожної групи результатів, а також критерії оцінювання навичок і вмінь.