Орієнтовні види робіт з мистецтва та оцінювання їх за групами результатів
Заняття з мистецтва — це можливість для учнів навчитися висловлювати власні почуття та думки через образи, створювати нові ідеї, бачити красу в кожному русі пензля. Тому так важливо на уроках оцінювати школярів правильно й об’єктивно.
Ця розробка містить орієнтовні види робіт і критерії їх оцінювання за трьома групами результатів:
- пізнання мистецтва та художнє мислення — уміння аналізувати й порівнювати твори, застосовувати термінологію;
- художньо-творча діяльність і мистецька комунікація — створення власних робіт, експерименти з техніками та матеріалами, участь у колективних проєктах;
- емоційний досвід та естетичне ставлення — усвідомлення й вираження емоцій, інтерпретація образів, мистецькі імпровізації.
Матеріал дасть змогу вчителю чітко оцінювати навчальні досягнення учнів за рівнями (початковий, середній, достатній, високий) та організовувати уроки так, щоб вони поєднували знання, творчість і емоційний розвиток.
Відстежуйте прогрес учнів на уроках мистецтва легко й системно разом із «Щоденником спостережень». Завдяки простим критеріям і таблицям оцінювання стає швидким, зручним і справедливим.
Будьте в курсі новинок і трендів! Долучайтеся до вайбер–спільноти вчителів мистецтва та користуйтеся підтримкою колег і методистів.

Залишити коментар