
Screen Time — Help or Harm?
Сучасний світ — світ технологій. А чи замислювались ви, скільки годин ваші учні щодня проводять перед телефоном чи комп’ютером? Наша розробка допоможе дослідити вплив екранного часу на підлітків.
«Screen Time — Help or Harm?» — це інтерактивний квест з англійської мови, що складається з п’яти станцій. Завдяки творчим завданням, рольовим іграм, обговоренням та проєктній роботі школярі мають змогу дослідити тему цифрової поведінки, поділитися власним досвідом та сформулювати усвідомлені висновки. Матеріал спрямований на розвиток різних навичок: мовлення, читання, креативного мислення, роботи у команді та медіаграмотності.
Щоб перетворити урок англійської на справжню пригоду, пропонуємо переглянути розробку «Create Your Own Superhero», де замість традиційних вправ — захопливі комікси, інтерв’ю та виступи.