
Пам’ятка для оцінювання за групами результатів із технологій
Оцінювання на уроках технологій — це значно більше, ніж просте виставлення балів у журнал. Це корисний інструмент підтримки й розвитку, який покаже школярам сильні і слабкі творчі сторони.
Пам’ятка для оцінювання за групами результатів дасть змогу зробити процес оцінювання зрозумілим і доступним відповідно до вимог Нової української школи (НУШ). Розробка містить:
- чотири групи результатів: від створення виробу за алгоритмом до турботи про власний побут і безпечне використання техніки;
- чіткі рівні оцінювання: від початкового до високого з описами знань та умінь;
- критерії та приклади діяльності: орієнтири для формувального оцінювання, які дають змогу вчителю спостерігати і фіксувати досягнення учнів;
- базові знання: перелік тем, які необхідно опанувати (проєктування, декоративно–ужиткове мистецтво, техніка безпеки, сучасні технології тощо).
Завдяки матеріалу оцінювання перестане бути лише перевіркою знань і не викликатиме стресу. Воно буде ресурсом для розвитку креативності, екологічного мислення й практичних умінь учнів.
Для ефективної перевірки творчих здібностей дітей, радимо «Щоденник спостережень», який дасть змогу вчителю не лише фіксувати оцінки, а й бачити динаміку розвитку школярів.
Долучайтеся до Viber-спільноти вчителів технологій і щодня отримуйте свіжі ідеї, поради та готові матеріали для своїх уроків!
Залишити коментар